Innoware ApS

OM INNOWARE

Som firmanavnet antyde, arbejder vi med innovation, så “plejer” og “tradition”, finder kun anvendelse hvis det er en fordel. Ellers udvikler vi løsninger til vores kunders fordel.

OM INNOWARE

Som firmanavnet antyde, arbejder vi med innovation, så “plejer” og “tradition”, finder kun anvendelse hvis det er en fordel. Ellers udvikler vi løsninger til vores kunders fordel.

Historie

Innoware Aps er et 100% danskejet selskab, med base i Hornslet nord for Aarhus. Selskabet Innoware AS blev etableret i 2001 af Bent Erecius Christensen, fra den eksisterende virksomhed ARCOM Space. Siden er selskabet omdannet til et ApS. Indtil 2014 beskæftigede virksomheden sig udelukkende med udviklingsprojekter til de europæiske rumfartsprogrammer under organisationen ESA. Projekterne var i stort omfang testudstyr til de videnskabelige instrumenter som sidder på satellitterne, for test og dataanalyse på alle niveauer af hele instrumentets projektforløb.

Fra ultimo 2014 har virksomheden primært været beskæftiget med konsulentarbejde i forbindelse med forretningsudvikling og generel IT-support. Det var i forbindelse dette konsulentarbejde, at det blev tydeligt, at findes alt for mange IT-virksomheder, beskæftiget indenfor e-handel og online markedsføring, som tilbyder sig som eksperter og specialister, men ikke er det. Det kan være rigtig svært, at gennemskue for ukyndige, og derfor er Innoware’s forretningsområde nu fokuseret på, af yde IT-faglig rådgivning, bistand og støtte til e-commerce virksomheder, som ønsker, at forbedre sine online markedsføringsresultater.

Innoware ApS har i dag én ansat.

Vi har ingen relation eller forbindelse til innoware.com.

Vision

At udvikle metoder og værktøjer, som med innovation bidrager til forbedret strategi, implementering og indsigt for e-handel.

Mission

At hjælpe E-handels virksomheder med markedsføringsstrategi og værktøjer, som sikrer virksomhedernes vækst og resultater.

Værdier

Vores konsulentarbejde handler om, at tilføre kunden IT- og markedsføringkompetencer, som kunden ikke selv er i besiddelse af. Det kan være svært, at vurdere kompetencer man ikke er i besiddelse af, og derfor er troværdighed og tillid nøgleordet. Vi arbejder ud fra, at vores kunder selv er eksperter på deres forretningsområde og produkter, hvor vi træder til med specifikke kompetencer indenfor online markedsføring, bakket op af vores værktøjer såsom vores prisrobot.